Електронни административни услуги - Областна администрация Видин предоставя възможност за електронно заявяване и предоставяне на административните си услуги чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги - централизирана платформа за предоставяне на услуги от администрациите, поддържана от Държавна агенция електронно управление.
За да ползвате електронните услуги, като физическо или юридическо лице, в Единния модел, включително и тези на Областна администрация Видин е необходимо да имате:
- регистриран профил в Системата за сигурно електронно връчване - изисква се Квалифициран електронен подпис;
- инсталиран Adobe Reader или друг софтуер, който поддържа четенето на динамични PDF форми;
- при необходимост от подписване на документ, инсталирано Квалифицирано удостоверение на квалифициран електронен подпис (КУКЕП).
Списък с услуги - предоставяни от всички администрации
» 2 Предоставяне на достъп до обществена информация
» 2133 Издаване на удостоверение за осигурителен стаж (УП 3)
» 2134 Издаване на удостоверение за осигурителен доход (УП 2)
Помощен контактен център на Държавна агенция "Електронно управление" във връзка използването на електронни административни услуги /единен телефонен номер за цялата страна/
телефон 0700 20 341, всеки работен ден от 9:00 до 17,30 часа.
♦ За разговори от фиксираната мрежа - на цената на един градски разговор за цялата страна, съгласно абонаментния Ви план;
♦ За разговори от мрежата на мобилни оператори се заплаща цената на разговора в зависимост от абонаментния план.
Актуална информация за административните услуги, предоставяни от Областна администрация Видин, включително образците на заявления, може да бъде намерена в Административния регистър, поддържан от администрацията на Министерския съвет:
Списък с услуги - предоставяни от областни администрации - отваряне в Административния Регистър.
Вътрешни правила за административно обслужване в Областна администрация Видин
Комплексно административно обслужване
Информация, съгласно Приложение № 3 към чл. 16, ал. 1 от Наредбата за административно обслужване
Задължителна информация относно предоставяните административни услуги:
1. Наименование на административната услуга и уникален идентификатор съгласно Регистъра на услугите:
Информацията е посочена в колони 1 и 2 от Таблицата за предлаганите Административни услуги /Приложение 3 от правилата за административно обслужване/;
2. Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт:
Информацията е посочена в колона 3 от Таблицата за предлаганите Административни услуги /Приложение 3 от правилата за административно обслужване/;
3. Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт. В случаите на възлагане - служителите, които издават индивидуалния административен акт:
Областен управител на област Видин е органът, който предоставя посочените в настоящото приложение
административни услуги;
4. Звено за административно обслужване, приемащо документите и предоставящо информация за хода на преписката, адрес, адрес на електронната поща, телефони за връзка, работно време:
Центърът за административно обслужване приема документите и предоставя информация за хода на преписката. ЦАО се намира на партерен етаж в сградата на Областна администрация Видин, ул."Дунавска" №6; del_oa@vidin.government.bg; телефон за връзка 094/ 605 720; работно време от 09:00 до 17:30 часа, от понеделник до петък;
5. Процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуалния административен акт, изисквания и необходими документи. В случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът:
Редът за предоставяне на услугата е описан във вътрешните правила за административно обслужване;
6. Образци на формуляри, които се попълват за предоставянето на административната услуга:
Образците на формуляри са посочени в Приложение 4 към вътрешните правила за административно обслужване;
7. Начини на заявяване на услугата:
Искания/заявления, вкл. за административни услуги /жалби/сигнали/предложения до Областна администрация Видин се подават:
8. Информация за предоставяне на услугата по електронен път: ниво на предоставяне на услугата и интернет адрес, на който се предоставя:
ОА Видин предоставя част от услугите си като електронни административни услуги на ниво 3 /съгл.дефиницията на Наредбата за административния регистър/, а именно „Двустранна комуникация - заявяване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна идентификация на потребителите, освен ако със закон се допуска предоставяне на електронна административна услуга без идентификация“.
Електронните административни услуги се предоставят чрез:
9. Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
Документите/индивидуалните административни актове, свързани с административните услуги, извършвани от Областна администрация Видин са валидни до промяна на обстоятелствата, с изключение на административни услуги:
10. Такси или цени, основание за тяхното определяне и начини на плащане:
Информация, дали административната услуга е платена или не, е посочена в колона 4 от Таблицата за предлаганите Административни услуги /Приложение 3 от правилата за административно обслужване/.
Начините за плащане в Областна администрация Видин са:
• в брой, в счетоводството на администрацията;
• чрез ПОС терминал в Център за административно обслужване;
• по банков път - Банка: ОББ клон Видин, IBAN: BG74UBBS80023106524806;
11. Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
12. Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
Индивидуалните административни актове на областния управител могат да бъдат оспорени по съдебен ред по реда и при условията на Административнопроцесуалния кодекс.
13. Електронен адрес за предложения във връзка с административните услуги:
14. Начини на получаване на резултата от услугата:
Публично приложение за подаване на електронни документи за Северозападен, Северен централен и Североизточен райони за планиране:
http://eimoti.egov.bg/
Портал за електронни административни услуги в област Видин:
http://eovidin.egov.bg/
Портал за електронни административни услуги в област Габрово:
http://eogabrovo.egov.bg/
Портал за електронни административни услуги в област Добрич:
http://eodobrich.egov.bg/
Портал за електронни административни услуги в област Ловеч:
http://eolovech.egov.bg/
Портал за електронни административни услуги в област Плевен:
http://eopleven.egov.bg/
Портал за електронни административни услуги в област Русе:
http://eoruse.egov.bg/
Порталите за електронни административни услуги са разработени по проект на Областна администрация Плевен А 09-31-107 C/12.06.2009г.
“ПО-ДОБРО ОБСЛУЖВАНЕ ЧРЕЗ ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ В СЕВЕРОЗАПАДЕН (СЗ), СЕВЕРЕН ЦЕНТРАЛЕН (СЦ) И СЕВЕРОИЗТОЧЕН (СИ) РАЙОНИ ЗА ПЛАНИРАНЕ” с финансовата подкрепа на Оперативна програма “АДМИНИСТРАТИВЕН КАПАЦИТЕТ”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд.
Доклад за измерване на удовлетвореността на потребителите на услуги в ОА Видин за 2009г.
Доклад за измерване на удовлетвореността на потребителите на услуги в ОА Видин за 2010г.
Доклад за измерване на удовлетвореността на потребителите на услуги в ОА Видин за 2011г.
Доклад за измерване на удовлетвореността на потребителите на услуги в ОА Видин за 2012г.
Доклад за измерване на удовлетвореността на потребителите на услуги в ОА Видин за 2014г.
Доклад за измерване на удовлетвореността на потребителите на услуги в ОА Видин за 2015г.
Доклад за измерване на удовлетвореността на потребителите на услуги в ОА Видин за 2016г.
Доклад за измерване на удовлетвореността на потребителите на услуги в ОА Видин за 2017г.
Доклад за измерване на удовлетвореността на потребителите на услуги в ОА Видин за 2018г.
Доклад за измерване на удовлетвореността на потребителите на услуги в ОА Видин за 2019г.